مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 05:052024-01-16ورزشي

لیگ برتر والیبال| تلاش چهار تیم برای دو رقمی کردن بردها در روز جدال شهرداری ها


تیم های شهداب یزد، ایفاسرام اردکان، پاس گرگان و هورسان رامسر در هفته شانزدهم لیگ برتر مردان برای ثبت دهمین برد خود به میدان می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته شانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 27 دی با هفت دیدار در شهرهای اردکان، مشهد، ارومیه، یزد، سیرجان و تهران (دو مسابقه) پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار این هفته که از ساعت 15 در سالن فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد تیم پیکان تهران میزبان پاس گرگان است، دیداری که تیم های رتبه هفتم و چهارم جدول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیکان در این دیدار برای نهمین برد و پاس گرگان برای دو رقمی کردن بردهای خود به میدان می رود و مسابقه رفت دو تیم سه بر دو به سود پاس به پایان رسید و پیکانی ها در اندیشه جبران این شکست هستند.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان (13 برد و 38 امتیاز) صدرنشین جدول، این هفته در بازی خانگی در سالن گهرروش سیرجان به مصاف چادرملو اردکان (هشت برد، 24 امتیاز و جایگاه هشتم) می رود.

چادرملو در هفته پانزدهم در اصفهان موفق به شکست گیتی پسند شد اما فولادی ها در بازی خانگی مغلوب شهرداری ارومیه شدند و این هفته برای چهاردهمین برد به میدان می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| تلاش چهار تیم برای دو رقمی کردن بردها در روز جدال شهرداری ها

لیگ برتر والیبال| تلاش چهار تیم برای دو رقمی کردن بردها در روز جدال شهرداری ها